RSS

Moto Doktor

co jest ważniejsze forma czy treść?


Temat: dodatek do oleju?
moto doktor - zageszczacz oleju do starych silnikow bezsensu napewno nie pomoze lepiej juz wlac 20w40 Albo zrobić remont silnika. Zapłakałbym się nad swoim biednym silniczkiem gdybym miał mu zalać takich glutów... Pozdrawiam.
Źródło: topranking.pl/1629/dodatek,do,oleju.php



Temat: problem z olejem czy silnikime ?
...Dwa miesiace temu sprowadzilem puga 106 z 92r przebig 100kkm, wszystko bylo dobrze do czasu gdy wymienilem olej, nie wiedzialem jaki byl wczesniej wiec mechanik polecil wlanie mineralnego i tak tez sie stalo... po doslownie paru dniach zaczal kopcic, nie caly czas ale przy ruszaniu ( glownie na pierwszym biegu ). Czy to wina oleju ? Powinienem zalac polsyntetyka ? Czy klaniaja sie juz uszczelniacze ? Jak myslicie ? Razem ze starym olejem wylałeś jakiegoś ' moto doktora'....
Źródło: topranking.pl/1629/problem,z,olejem,czy,silnikime.php


Temat: Co szkodzi samochodom?
...do wniosku, że samochodom szkodzą następujące rzeczy: - ruszanie zaraz po odpaleniu - pakrywanie lakieru Plastmallem - za późna zmiana opon na zimowe - za szybka zmiana opon na zimowe - brak wymiany opon na zimowe - mycie w myjniach automatycznych - olej opałowy stosowany w dieslach - banzyna tankowana na niektórych stacjach (padły konkretne stacje oraz dystrybutorzy, chyba Orlen) - za późna wymiana filtra powietrza - oleje Lotos - olej Castrol RS 10W60 - Moto Doctor - dodatki do oleju zawierace teflon - jazda po dziurach - oleje nie brudzące się podczas eksploatacji - obniżone zawieszenie - spryskiwanie szyb "niewidzialną wycieraczką" - za poźna wymiana oleju - montowanie dodatkowych odbiorników prądu (np. podgrzewana lusterka) - pożyczanie wozu żonom - jazda z zużytymi amortyzatorami - za twarde zawieszenie - za miękkie zawieszenie Dużo tego jakoś ale to tylko z ostatnich 3...
Źródło: topranking.pl/1612/co,szkodzi,samochodom.php


Temat: Cena Nobla
doktor Lubicz za młodu rozbił motór Doktor Lubicz za młodu rozbił motór przez co dochtór Wilczur musiał trepanować czaszkę śliczniejszej względem dnia dzisiejszego o kilkadziesiąt kilogramów córy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,63,101335924,101335924,Cena_Nobla.html


Temat: Motodoktor
Ja Używam Moto Doktora do Kaszla o przebiegu ponad 100kkm, brał cholernie olej, teraz się uspokoiło i jeżdżę dalej. Leję go też do Audi turubo diesla 300kkm, nie widzę żadnych ubocznych skutków, silnik nie bierze oleju i nie kopci. Ogólnie jestem zadowolony i będę go dalej używał. Grzegorz
Źródło: topranking.pl/1608/motodoktor.php


Temat: Zmiana gatunku oleju w skrzyni
a do już troche wyjącej skrzyni w Maluchu co polecasz ?? od 14 lat jeździ na Hipolu :), szczerze mówiąc to zastanawiam sie nad jakimś cudem a'la Moto Doctor coby chociaz troszeczke całe to ustrosjtwo wyciszył :))
Źródło: topranking.pl/1606/zmiana,gatunku,oleju,w,skrzyni.php


Temat: Moto Doctor ?
...i temu podobne srodki zageszczaja nieco olej i spulchniaja uszczeli zwiekszajac stopien kompresji silnika co umozliwia odwleczenie nieuchronnej egzekucji portfela  (czyt. remontu). DO tego je stworzono i nie nalezy ich lac do zdrowego silnika. Ntychmiast zmien olej i jego filtr, stosujac po drodze tzw. plukanie silnika spec preparatem - kupisz go w kazdym sklepie motoryzacyjnym. Bo inaczej to po nastepnej wymianie oleju bedziesz juz musial dolewac Moto Doktora
Źródło: topranking.pl/1612/moto,doctor.php


Temat: Plyn Motor Doktor
Michal Pierewicz <yspie@cyf-kr.edu.plwrote: : Sebastian Maleszewski wrote: : : Hej! : : Silnik w moim aucie ma 170 000 km przebiegu. : Chodzi idealnie, zrobilem pelna diagnostyke : i regulacje - cisnienie trzyma 13 na kazdym cylindrze. : Dzis rano wymienilem olej. Wiekszosc znajomych : radzi mi, by teraz dolac do oleju plynu Motor Doktor : - niewiele kosztuje a duzo daje. Jednak pytanie : - czy sa jakies skutki uboczne? Skoro silnik : chodzi dobrze to po co lac jakies takie cudo? : Jakie macie doswiadczenia z tym plynem? : :          Sebastian : Lej dobry olej, wymienaj go regularnie i ciesz sie : ze nie musisz uzywac Motor Doktora. Kuzyn taksiarz mowi, ze to gowno (on leje tylko Militec, ale to nie jest tanie). : BTW jakie masz auto? Audi 100 2,2l '82 jak pamietam, tak?
Źródło: topranking.pl/1602/plyn,motor,doktor.php


Temat: Czy lac militec ?
...<392315f@news.vogel.pl, Patryk wrote: Kupilem niedawno Fiata Tipo 1.4 , samochod jest ogolnie w porzadku ( po drob nych naprawach ) . Czy warto do silnika wlac Militec ? Tak. Mam "w okolicy" jeden silnik ktoremu sie wyraznie poprawilo i jedeny ktorego by juz pewnie nie bylo gdyby nie Militec. Czy moze to pogorszyc stan silnika ? Nie. Czy jest to srodek ktory wlewa sie przed sprzedaza zeby na chwile cos popraw ic ? Nie. Wtedy wlewa sie zageszczacze - n.p. " Moto Doktor". Pozdrawiam, Mateusz Zbikowski P.S. W najgorszym razie zyskasz dobre samopoczucie :))
Źródło: topranking.pl/1623/czy,lac,militec.php


Temat: =?ISO-8859-2?Q?Zakup_samochodu
...przewody WN, jakies dziwne świece z zupełnie innego auta, pęknięta osłona przegubu wewnętrznego, olej silnikowy + dolewki oleju skrzynia/wspomaganie, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy, uszczelka miski olejowej, filtry powietrza, paliwa, klimy + regeneracja rozrusznika. Mniej wiecej wszystko chyba wymieniłem, cześci ~950, robocizna ~500. Ile przepłaciłem? Dodatkowo miał mi wymienić kompletny rozrząd, ale właśnie ze względu na tego moto doktora odradził mi wymianę - powiedział, że najpierw sprawdzimy, czy sie silnik uspokoi jak nowy olej wypłucze to świństwo, bo jeśli nie, to konieczne będzie remontowanie silnika i wtedy zrobi się to za jednym razem z rozrządem, żeby nie płacić 2x za tą samą robotę. Ten mechanik ma opinię nienajtańszego, ale dobrego :S Przy okazji zdecyduj się - oni Ci ten rozrusznik wreszcie wymienili..czy naprawili? Bo to dwie różne rzeczy....
Źródło: topranking.pl/1612/iso,8859,2,q,zakup,samochodu.php


Temat: preparat xado
...nie nadaje sie do starych i zuzytych mechnizmow typu silnik, skrzynia itd. Militec wrecz moze wbic gwozdz do trumny bo ma wybitne wlasciwosci penetrujace i wyplukujace. A Xado to nic innego jak taka deska ratunkowa pozwalajaca odwlec w czasie naprawe silnika czy tez skrzyni. Konsystencja Xado przypomina paste do zebow i jest OK jak komus np skrzynia wykazuje pierwsze oznaki niedomagania (synchronizatory nie dzialaja jak trzeba, skrzynia glosna). Czyli z parafii Motor Doktor tudziez inne wynalazki ??? Zalac i jak najszybciej  sprzedac auto  ???  ;-)))
Źródło: topranking.pl/1606/preparat,xado.php


Temat: co sadzicie???
Tomasz Antkowiak wrote: tylko zapoznajcie sie najpierw prosze doglebnie i podchodzcie bez uprzedzen! j.w. w czasie gdy padały  moje silniki 1.6 wiatrowy potestowałem sobie różne specyfiki typu moto doktor , militec, i inne zalewajki efekty -żadne - imho ani dobre ani złe - jakby nic się nie działo Andrzej
Źródło: topranking.pl/1594/co,sadzicie.php


Temat: UBYTKI OLEJU SILNIKOWEGO - jakie dodatki?
...unosi się fioletowy dym raczej nie duży ale jednak. A potem jak auto się nagrzeje to przestaje dymić. Występują też ubytki np po długiej trasie np Berlin - Warszawa też trochę tego oleju ubywa na bagnecie. Jakie dodatki do oleju polecacie dodać - tzw zagęszczacze aby nie kopcił rano i aby ten ubytek nie był za duży? Wiem że podnoszą one lepkość oleju i potrafią odnieść efekt. STP??? CYCLO??? Castrol??? Shell??? K2??? moto doktor???
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,15033791,15033791,UBYTKI_OLEJU_SILNIKOWEGO_jakie_dodatki_.html


Temat: moto doktor, olej miner./syntet.,stary silnik
Czy warto stosowac w starym silniku wtrysk - wielop. (Opel Ascona) polepszacze typu moto doktor ? Lepszy olej mineralny średniej jakości, czy tani syntetyczny ? Pozdrawiam, Tomek
Źródło: topranking.pl/1632/moto,doktor,olej,miner,syntet,stary,silnik.php


Temat: moto doctor
Co sadzicie o uszczelnieczach wlewanych do oleju np. moto doctor? Czy ktos ma jakies doswiadczenia? Pozdr SeBMW
Źródło: topranking.pl/1604/moto,doctor.php


Temat: moto doktor - dodatek do oleju
Mariusz N. napisał(a) w wiadomości: <3ab7cc7@news.vogel.pl... ... czy wlanie moto doktora w czyms pomoze, czy to tylko takie placebo ? Tylko zaszkodzi - jest to totalne g.... zamiast tego może wlej olej 15W-50. --------------------------------- Pozdrawiam  Wojtek Opel Vectra 1,8 16V< Na priva - wytnij cyfry z adresu. ICQ 70797104 www.castrol.pl
Źródło: topranking.pl/1616/moto,doktor,dodatek,do,oleju.php


Temat: moto doktor - dodatek do oleju
Witam serdecznie Prosze o opinie .. posiadam 7 letnie autko i znajomy polecil mi zebym wlal do silnika cos co sie nazywa " moto doktor" ,... mowil ze silnik ma juz swoje lata i przyda mu sie cos takiego ... nie jestem jednak pewien... ... czy wlanie
Źródło: topranking.pl/1616/moto,doktor,dodatek,do,oleju.php


Temat: MOTO DOCTOR uzywac czy nie ?
MOTO DOCTOR uzywac czy nie ? mam escorta 94r. 1.6 16v bieze okolo 1 litra na 3tys.km.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,42015098,42015098,MOTO_DOCTOR_uzywac_czy_nie_.html


Temat: co bylo w oleju?
stawiam na moto doktora - bardzo gesty przez co poprawia niby prace silnika... jakie auto i silnik?
Źródło: topranking.pl/1620/co,bylo,w,oleju.php


Temat: Plyn Motor Doktor
| radzi mi, by teraz dolac do oleju plynu Motor Doktor | - niewiele kosztuje a duzo daje. Do akumulatora dolej... BaterVit! Malo kosztuje, a jak poprawia samopoczucie ;))) Konrad
Źródło: topranking.pl/1602/plyn,motor,doktor.php


Temat: Dodatki do oleju - czy jest jakiś sens?
Ten środek zwiększa lepkośc oleju i tym sposobem spada jego zuzycie. Możesz to samo zrobic kupując olej oznaczony np 10W50 lub nawet 10W60. Zuzycie oleju powinno wtedy spaść jeśli teraz lejesz 10W40. Jesli dymi z wydechu i zre olej nawet na 10W60 to tylko remont silnika. Zrobienie głowicy z wymiana uszczelniaczy zaworowych i kontrola tłokow i pierścieni. Stosowanie srodków typu motor doktor przyspiesza zgon silnika.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,508,58133481,58133481,Dodatki_do_oleju_czy_jest_jakis_sens_.html


Temat: problem z Roverem 75
witam!! Uszczelka byla wymienina, niestety objawy nie ustaly! olej faktycznie ma konsystencje masla/majonezu!!!! Do oleju byl wlany " MOTO DOKTOR" Niestety nic nie pomoglo...co to moze byc????????? Dzieki za poprzednie odpowiedzi!!!!!!!!! POZDRAWIAM Darek.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,85,53170209,53170209,problem_z_Roverem_75.html


Temat: Duże ( ? ) zużycie oleju w SC - przyczyna?
Poradzono mi zatosować środek zagęszczający olej pn MOTO DOKTOR . Co o tym sądzicie?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,45352812,45352812,Duze_zuzycie_oleju_w_SC_przyczyna_.html


Temat: Przysłonić ,czy nie?
Dokladnie o tym mowie, Zbyszku. Mimo to nadal uwazam ze jest to kwestia mentalnosci. Dlaczego? Proste: gdy kupujesz uzywane auto nikt nie mowi ze wsadzil tekture za chlodnice, zalepil odme, nasypal trocin do mostu, odlaczyl sonde lambda zeby auto lepiej jezdzilo, wlal fusy z kawy do plynu chlodniczego i moto doktora do silnika. Prezentujac tak "przygotowane" do sprzedazy auto, kazdy prosto w oczy mowi ze wymienial wszystko jak nalezy i stan techniczny jest igla! Z premedytacja, wciskajac ci kit, twierdzi ze wszystko jest ok, a auto serwisowane regularnie, na orginalnych czesciach. Tak robi 80% sprzedawcow w tym kraju. Wiec nie jest to chyba kwestia technicznej glupoty?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14687,51419993,51419993,Przyslonic_czy_nie_.html


Temat: Czy badanie spalin może wykryć "branie" oleju?
...mi zrobią badanie spalin - czy w razie jeśli silnik bierze olej - wyjdzie podwyższony poziom węglowodorów? A jak nie to od jakiego poziomu brania takie badanie wogóle coś wykaże? W sumie to jest chyba najtrudniej wykryć, bo samochód może obejrzeć 10 seriwsów i jak mają stwierdzić, czy silnik jest ok? Poprzedni właściciel mógł zalać go jakimś zapychaczem, co powoduje, że olej przestaje brać. moze - mi uwalili przeglad przez to a zapychacze - siakis moto doktor
Źródło: topranking.pl/1631/czy,badanie,spalin,moze,wykryc,branie,oleju.php


Temat: moto-doktor
Generalnie jako uzytkownik nie mechanik sam. w wyeksplatowanych samochodach silniki i skrzynie biegów ( mosty napędowe - jak sa ) jako objaw zuzycia wydaja z siebie dzwięki ( stuki ,szumy ) swiadczace o wyeksplatowaniu Moto doktor potocznie jest zagęszczaczem oleju i powoduje wyciszenie odgłosów zuzytego silnika ( skrzyni ) wiadomo ze totalnej padlinie nic nie pomoze , ale w mniej ekstremalnych przypadkach daje rezulataty na jakisczas ( np. wystrczajacy do sprzedazy ) tylko stawiajac sie w pozycji kupujacego , po wymianie oleju w silnku, skrzyni problem powraca i dowiadujemy sie jaka padline kupilismy Ale jak to sie mówi " slepi i głusi w karty nie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,534,16071807,16071807,moto_doktor.html


Temat: Dodatki do oleju niwelujące dymienie - poradźcie
typu: MOTO DOCTOR Jak chcesz szybko sprzedać samochód to użyj. Jak chcesz dalej jeździć to absolutnie. Zajmij się przyczyną! PZDR Andrzej
Źródło: topranking.pl/1601/dodatki,do,oleju,niwelujace,dymienie.php


Temat: Plyn Motor Doktor
Hej! Silnik w moim aucie ma 170 000 km przebiegu. Chodzi idealnie, zrobilem pelna diagnostyke i regulacje - cisnienie trzyma 13 na kazdym cylindrze. Dzis rano wymienilem olej. Wiekszosc znajomych radzi mi, by teraz dolac do oleju plynu Motor Doktor - niewiele kosztuje a duzo daje. Jednak pytanie - czy sa jakies skutki uboczne? Skoro silnik chodzi dobrze to po co lac jakies takie cudo? Jakie macie doswiadczenia z tym plynem?          Sebastian
Źródło: topranking.pl/1602/plyn,motor,doktor.php


Temat: Favorit silniczek
...nakładem finansowym załatwić. A moze ktoś ma propozycję innego silnika bądź po prostu potrafilby mi trochę pomoc doradzić. Bo nie wiem czy opłaca mi się np zmienić olej na jakis chłam za 5zł z LIDL i na nim go zajeżdżać. Obecnie jeżdżę na Texaco Havo 15W40 minerał. Czy można do tego oleju dolać jakiś o podobnej specyfikacji tylko że tańszy np Lotos? Trochę mi ręce opadają i ciśnienie skacze ilekroć patrzę na bagnet. Czy może dolać jakiś motor doktor. Jak trzaśnie to i tak robic? Tak na marginesie silnik ma dopiero 109000km pytanie tylko czy pierwsze czy już kolejne. Jak go mam od 20000km. Poprzedni właściciel jakiś leśnik starszy chyba od nowości. Pozdrawiam Wilk favorit '92 LPG/ON;)))
Źródło: topranking.pl/1610/favorit,silniczek.php


Temat: Dodatki do oleju niwelujące dymienie - poradźcie
...o ile nie jest oszukany 215.000 km. Od początku użytkowania tego samochodu przeze mnie, czyli od przebiegu 170.000 km, samochód ma tendencje do dymienia z rury wydechowej. Na dzień dzisiejszy efekt ten się pogłębił. Ciśnienie sprężania jest b.dobre bo między 12 a 13 atm. Podejrzewam uszkodzenie uszczelnienia zaworów. Zużycie oleju ok. 0,6 - 0,7 l / 1000km Poradźcie mi czy warto stosować w tej sytuacji środki przeciwdymne dolewane do oleju typu: MOTO DOCTOR itp. Czy te środki nie są niebezpieczne dla silnika. Skoro są takie dobre, to dlaczego nie są dodawane do oleju w rafineriach ? Czy ktoś ma doświadczenie w tej sprawie. Czy te środki są skuteczne ?
Źródło: topranking.pl/1601/dodatki,do,oleju,niwelujace,dymienie.php


Temat: usuwanie nagaru
| A jakby tak zalać Garba V-powerem 99+ tak 3-5razy do pełna (wiem że drogie | ale odmłodziło mi silniki w Oplu Astra 1.8 16V po przebiegu 300tys km | (sprawdzone), i po 80tys w Matizie). To jest dobre bo nic rozbierać nie | trzeba :-). Tylko, że może wymyć za dużo i silnik padnie :-pp :-(( sorry ale co ma piernik? -- Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl do wiatraka!!!wlej se moto doktor jak masz wyjechany silnik na chwilke napewno pomoże
Źródło: topranking.pl/1592/usuwanie,nagaru.php


Temat: Moto Doctor ?
Piotr Biegała napisał(a) w wiadomości: <90sqj6$71@news.tpi.pl... Ntychmiast zmien olej i jego filtr, stosujac po drodze tzw. plukanie silnika spec preparatem - kupisz go w kazdym sklepie motoryzacyjnym. Bo inaczej to po nastepnej wymianie oleju bedziesz juz musial dolewac Moto Doktora To jest jak z narkotykami - jak zaczniesz wlewać, to już będziesz musiał do końca wlewać :-))))) --------------------------------- Pozdrawiam  Wojtek Opel Vectra 1,8 16V< Na priva - wytnij cyfry z adresu. ICQ 70797104 www.castrol.pl
Źródło: topranking.pl/1612/moto,doctor.php


Temat: Jaka jest norma ubywania oleju w....?
...z silnika 1,6 D ( '87) produkcji VW? Nawet nie tyle chodzi o palenie, tylko ciagle musze dolewać. Wychodzi tak 1l na miesiąc ( nie wiem ile to będzie km ). Z góry dzięki z odpowiedzi. hmm... silniczek juz swoje przekechał ;-)) ma prawo... tyle ile piszesz to juz troche jednak duzo... ja do starego audi 80 benzyniaka leje tez gdzies tak, moze mniej... miesiecznie około 500km czyli duzo pali oleju... duzo za duzo hehehe, oprócz tego jakis czas temu bylo wlane 1.5 muszki moto doktora... pomogło (bo bez doktorka kopcił jak parowóz), ale teraz to juz chyba sie wypaliło conieco bo znowu troche bardziej kopci... ;-) są tego pewne plusy :ppp odpadaja wymiany oleju bo średnio co 4 miesiące ma prawie nowy olej ;-)))
Źródło: topranking.pl/1603/jaka,jest,norma,ubywania,oleju,w.php


Temat: czy 135 tys przebiegu to dużo???
...tzn od 1999r . Silnik wystarczajacy jednak przy dynamicznej  jezdzie lubi zjesc swoje:) Dwa tygodnie temu sprzedalem ja z przebiegiem 314 tys km. Cos mi sie wydaje ze to juz jest koniec tego silnika.Pod koniec kazdego ranka z wielkimi obawami go odpalalem  (strasznie panewki bylo slychac). Prawie od zawsze mial apetyt na olej :) tak wiec niech to Cie nie zaskoczy. Sprzedalem do komisu. Pewnie wymienia kierownice , skreca licznik , zaleja jakis specyfik typu moto doktor i  pojdzie z przebiegiem 130 tys km :) Ech... Pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1604/czy,135,tys,przebiegu,to,duzo.php


Temat: dodatek do oleju?
witam:) mam stare autko mazde 323 :) czy istnieje cos takiego jak "militec" ??? czy moze zle zrozumialem ktos mi polecal do starych aut.... jesli nie ta nazwa to czego szukac? moto doktor - zageszczacz oleju do starych silnikow bezsensu napewno nie pomoze lepiej juz wlac 20w40
Źródło: topranking.pl/1629/dodatek,do,oleju.php


Temat: Przyszedł z płaczem.
No, może nie dokładnie ze łzami w oczach ale załamany. Kolega, bo o nim mowa, zamienił diesla Golfa II na Poloneza z LPG. Nie ważne co było powodem, bo nie o to chodzi. Autko przerejestrował, opłacił. Po 1,5 miesiąca samochód zaczął wydawać dziwne dźwięki z silnika. Pojechał do mechanika i okazało się, że w oleju jest jakiś dodatek typu " Moto Doktor" i... trociny. Remont podobno kosztuje 2,7k zł. I co by mu poradzić ?
Źródło: topranking.pl/1606/przyszedl,z,placzem.php


Temat: Dodatki do oleju
| | Militec == Motor Life | Dlaczego ? Jak to: dlaczego? Przecież to jest dokładnie to samo. Pozdrawiam, Daniel Iwanowski Jak konsystencja w/w środków jest zupełnie inna, więc chyba nie jest to samo ? Po za tym Motor Life ( moto doktor :)) wlewa się do silnika z innego powodu niż Militec. Ja osobiście przejechałem BMW ponad 100 tys.km w tym okresie wlewany był Militec 3 razy i jakoś żadnego remontu silnika itp. nie musiałem robić. A silnik takie jest moje spostrzeżenie na pewno był lepszy jego każdorazowy rozruch. W pozostałe rzeczy nie wnikałem jakieś przyrosty mocy czy zmniejszenie zużycia paliwa, bo leje go by chronić lepiej silnik. Obecnie wlewany był do...
Źródło: topranking.pl/1609/dodatki,do,oleju.php


Temat: Pali olej
Wiem że moje bydle pali olej,( wiekowe pierścienie). Co sądzicie o dodaniu do oleju specyfiku typu " moto doktor" lub czegoś takiego? C.
Źródło: topranking.pl/1621/pali,olej.php


Temat: Problemy z Golfem
Możesz mieć już słaby na panewkach silnik - wlej moto doktora za 10PLN i powinno pomóc a przy wodzie to sprawdź stan wody jak jest ok to zobacz czy podczas jazdy "twardnieją" węże od wody bo to może być uszczelka pod głowicą albo głowica. Bym uciekał z tym wozem bo może się szykować remoncik. Pozdr.
Źródło: topranking.pl/1625/problemy,z,golfem.php


Temat: Problemy z jazda na benzynie po zagazowaniu
[ciach] I aj też miałem (mam) taki problem. Bylem kiedys w ASO i mowili ze to wtrysk. Dawali 100 %. Jak wymienisx to bedzie dobrze (ok. 400-500 zl). Juz bylem bliski i... odpuscilem sobie pojechalem do "znajomego" mechaniora wlalismy Moto Doktora czy cos takiego, swieza benzynke i wszystko latalo jak trza. Pozniej problem pojawial sie i znikal (tak od poczatku zagazowania). teorii bylo w miedzyczasie mnostwo ! W koncu "olalem sprawe" i zaczelo dzialac jak trza. Kilka m-cy (2-3 ?) Ale od kilku dni znowu czuje brak mocy na PB i dziwne delikatne szarpania na 1 i 2 I co dalej ? :(
Źródło: topranking.pl/1606/problemy,z,jazda,na,benzynie,po,zagazowaniu.php


Temat: wlałem chyba zły olej
...AR 156 i mam tego typu problem .zaraz po kupnie auta wymieniłem mu wszystkie płyny i olej w silniku,nie wiem jakim olejem był wczesniej zalany silnik prawdopodobnie syntetykiem [patrząc na starą naklejkę na silniku]alfa jestz 98 roku silnik 1.6 16v przebeg 122tyś .Ja wlałem mu po przepłukaniu silnika Lotos semisyntetic 10w 40.Po pewnym czasie zaczął odzywać się wariator przy rozruchu, nie mając doswiadczenia w alfie doładowałem mu puszeczkę Moto Doktora''' bez rezultatu .Wkurza mnie trochę ten trekot silnika choć trwa to 2-3 sekudy i nie zawsze się to dzieje.Co zrobić wlać mu pełny syntetik ?czy tak jezdzić.Nie wiem czy nie pogorszyłem sprawy wlewając
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,14687,43512846,43512846,wlalem_chyba_zly_olej.html


Temat: Jaki olej najlepszy
...juz na letnia pore). Nie chce oszczedzac tam, gdzie nie nalezy, wiec doradzcie, prosze. I jeszcze jedna prosba. Slyszy sie od czasu do czasu o "cudownych" dodatkach do oleju. Fabryka stanowczo odradza w instrukcji takich "uszlachetniaczy". Co wiecie na ten temat? Chodzi mi o opinie ludzi, ktorzy to lub tamto wyprobowali w praktyce - reklame moge poczytac sam ;-) O ile wiem, dodatki teflonowe okazaly sie szkodliwe, wiec o nich nie piszcie. Dodatek Moto doktor. Takie g... ktore powoduje ze olej staje sie duzo gesciejszy i slabiej smaruje ale i mniej cieknie. Znam dwa przypadki w ktorych nalanie tego cuda opoznilo o kilka moze kilkanascie tysiecy smierc silnika. Ale przy samochodzie o ktorym piszesz nie ma o tym w ogole mowy. Wojtek
Źródło: topranking.pl/1611/jaki,olej,najlepszy.php


Temat: Pali olej
W takiej sytuacji to ci na pewno nie za szkodzi , z tym ze moto doktor nie lubi wysokiej temperatury, a tak to powinno pomoc. Wiem że moje bydle pali olej,( wiekowe pierścienie). Co sądzicie o dodaniu do oleju specyfiku typu "
Źródło: topranking.pl/1621/pali,olej.php


Temat: Ludzie pomocy !!!
Witajcie ! Mam bardzo nietypowy problem, a mianowicie: w moim fiacie 125p 1300 rocznik 1977, po założeniu magnetyzera (firmy nie będę reklamował), zalaniu do silnika Moto Doktora w połączeniu z olejem nadsyntetycznym klasy minus 10W90 prod. Rafinerii Krajowych a skrzyni biegów (czterech + wsteczny) Militeca, wrzuceniu do zbiornika paliwa kulek aktywujących, założeniu na rurę wydechową eżektora - występuje efekt zwiększania się ilości paliwa w zbiorniku co prowadzi przy dłuższej jeździe do wyciekania benzyny przez wlew paliwa na jezdnię. Nie wiem co robić. Pomóżcie !!!      ...
Źródło: topranking.pl/1623/ludzie,pomocy.php


Temat: syntetyk czy mineralny
wiatam wszystkich do tej pory jezdzilem autem na polsyntetyku, ale moj mechanik zmienil mi go na mineralny wlasnie zrobilem na mineralnym 15 000km i zastanawiam sie czy nie wrocic znow na polsyntetyczny olej napewno syntetyk bedzie smarowal to co trzeba tylko ze moze zaczac sie branie oleju, dlatego z czasem do silnika zalewa sie coraz gestszy olej potem moto doktor a potem idzie na remont
Źródło: topranking.pl/1618/syntetyk,czy,mineralny.php


Temat: Jakie kombi za 12 tys ??
...często z głowicą. Cobyś nie miał złudzeń - za te pieniądze żaden z tych diesli nie będzie rewelacyjny. VW miało bodajże w latach 92-93 wadliwą serię tych silników z pękającymi tłokami. Znam 3 takie przypadki (dwa golfy i 1 passat) ale nie mam danych dot. nr serii. Przy kupnie sprawdź przynajmniej ciśnienie sprężania, tylko przed pomiarem wymień olej, bo nawet Niemcy potrafią przed sprzedażą podkręcić licznik i dolać " moto doktora":) pzdr
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,16904440,16904440,Jakie_kombi_za_12_tys_.html


Temat: Pierscionki vs uszczelniacze...
...(chyba ze prowadnice też już luźne), co innego styk powierzchni metal-metal... j.w. glut nawet nie smaruje ci tej gumki, to się gumka ściera. pomyśl trochę. smarowanie takim glutem powoduje, że smarowania nie ma. A ten jakiś czas to ile? 2-3 zmiany oleju zanim nagar powrotnie uszczelni powierzchnie? To praktycznie cały rok. Za tyle czasu to pewnie już będe szczęśliwym kierowcą bez stresów ze kopci czy bierze olej, bo dostał co mu sie nalezało. to nawal moto doktora, albo cały olej zamień na
Źródło: topranking.pl/1608/pierscionki,vs,uszczelniacze.php


Temat: swieci lampka oleju
...do samego domu czyli ok 100 km. Czy to juz koniec silnika? Czy jest jakis sposob wykluczajac wyciagniecie zarowki oczywiscie pozdr jak ktos kiedys spiewal ... " mam tak samo ja ty .." sprawdz cisnienie na magistrali, oczyść smoka w misce olejowej, zobacz pompe oleju ... u mnie niestety wszystkie te urządzenia dzialaja sprawnie, nie wiem co z cisnieniem - musze dorwac przyzad do pomiaru i zbadac ale stawiam na panewki moze dolalem do oleju taki siuwax - " moto doktor cos tam...." troche poprawilo ale nie wyeliminowalo  palacej sie kontrolki
Źródło: topranking.pl/1595/swieci,lampka,oleju.php


Temat: Po wymianie popychaczy w VW Passat r90 - Co to moze byc?
...calosc na siebie. Takie mial podejscie ow mechanik i co najwazniejsze nigdy, ale to przenigdy od 6 lat nie mialem po nim poprawki czy tez niezadowolonej miny. Owszem znalalem kiedys z polecenia innego mechanika, ponad 100 % tanszego, efekt byl taki że ze skruszona mina musialem udac sie do mojego starego na poprawke w ustawieniach ukladu wtryskowego. O koszcie nie wspomne. W wywodzie swym nie neguje tanich i dobrych mechanikow, jednak naprawa auta poprzez zalewanie go moto doctor lub innym wyplukiwaczem czy zelem to absurd i ze swojego notatnika takiego fachowca bym wykreslil. Rafal Ps. Z moja opinia godzic sie nie trzeba - takie sa wlasnie prawa grup dyskusyjnych. Jednak na szczescie wolno mi miec wlasna opinie i publicznie ja tu wyrazic :-). Ps2. Mysle tyz ze watro sie dowiedziec jakie zostaly wlozone popychacze. Z doswiadczenia wiem ze za popychacze tansze, drozsze  i te zeby zadzialaly choc na gieldzie. Kto wie, moze i...
Źródło: topranking.pl/1623/po,wymianie,popychaczy,w,vw,passat,r90,co,to,moze.php


Temat: wypróbowałem zageszczacz oleju Moto Doktor
Ponieważ mam bardzo nieszczelną pokrywę zaworów a miałem pilny wyjazd i nie zdążyłem tego uszczelnić, wlałem do silnika odradzany mi przez wiele osób zagęszczacz oleju. Jednak wbrew powszechnym opiniom o zagęszczaczach, " Moto Doktor" sprawił się znakomicie - przejechałem ponad 2000km a oleju ubyło około litra (przed wlaniem zagęszczacza ubywał litr na 600km), spalanie LPG rekordowo niskie! (<6l LPG na 100km w trasie i około 8l po mieście - przed wlaniem MotoDoktora w trasie 7,5l, po mieście 10l. Benzyny też spalał malutko - w trasie (po Niemczech) na 30l zrobiłem 600km. Co ciekawe moim 14 letnim Renault 19 1,4 na gaźniku (przejechane 200kkm, 4ty...
Źródło: topranking.pl/1610/wyprobowalem,zageszczacz,oleju,moto,doktor.php


Temat: astra=zjadacz oleju
czytaj chlopie i koniec Nie wiem co to jest Motor Doktor, ale zageszczacze silikonowe niszcza silniki. Gadanie glupot o teflonie nie nalezy do rzadkosci. Ja to rozumiem, ale ja nie mam ochoty na filozofowanie z kolejnymi tabunami niedoinformowanych kierowcow, wiec badz uprzejmy poczytac tutaj to, co bylo na ten temat napisane wczesniej. Tylko teflon! PTFE. Only. Obojetne jaki, byle bylo PTFE. Dokladnie przeczytac instrukcje obslugi a potem dodac pol opakowania na 4 litry nowego...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,534,20680901,20680901,astra_zjadacz_oleju.html